Educació Infantil
El nostre centre ofereix una completa aventura educativa per als més petits, amb emocions, jocs, música, immersió multilingüe i desenvolupament psicomotor. Tots reben una atenció personalitzada que respecta els seus ritmes i necessitats, en un ambient acollidor i estimulant ple d’afecte.
Com a centres autoritzats per impartir el Programa de l’Escola Primària (PEP) del Batxillerat Internacional®, el nostre objectiu és formar individus que, des d’una edat primerenca, siguin respectuosos, imaginatius, curiosos i capaços. Per això treballem en entorns d’interior i exterior i posem èmfasi en el joc, l’exploració i l’aprenentatge reflexiu, actiu i creatiu.
En vols saber més?
A Agora Princess Margaret International School creiem que una educació efectiva és clau en els primers anys de desenvolupament de cada nen. Aquests primers passos són vitals per estimular la seva passió per aprendre i ajudar-los a gestionar les seves emocions, establir llaços socials i descobrir els seus talents naturalss.
L’etapa d’educació infantil és l’etapa de les descobertes. Els nens són petits exploradors que ho volen saber tot. I com més observen i aprenen, més volen saber. A Princess Margaret International School els ajudem a fer-ho. A més a més ho fan a P3 i P4 100% en anglès i a P5 55%, introduïnt en proporció equitativa el català i el castellà.
Els nostres alumnes reben una educació internacional i aprenen idiomes de forma natural, des de P3 cursen el Programa de l’Escola Primària (PEP) del Batxillerat Internacional® (BI), amb tres llengües vehiculars (anglès, català i castellà).
El PEP en Agora Princess Margaret International School
Col·legi del Món del IB des de 2018 i un dels pocs centres autoritzats a Espanya per a impartir el Programa de l'Escola Primària (PEP) del Batxillerat Internacional (IB) en la segona etapa d'Infantil i Educació Primària.
El PEP prepara els alumnes perquè siguin actius i solidaris i adoptin una actitud d’aprenentatge durant tota la seva vida, perquè demostrin respecte per si mateixos i els altres, i perquè tinguin la capacitat de participar en el món que els envolta. Se centra en el desenvolupament integral de l’infant i de la seva capacitat d’indagació i descobriment, dins i fora de l’aula. Els infants d’entre 3 i 12 anys aprenen motivats per la descoberta constant i assumint la responsabilitat de l’aprenentatge propi.