Gabinet Psicopedagògic
En els nostres col·legis disposem d’un Gabinet Psicopedagògic format per una psicopedagoga, amb l’objectiu d’orientar i assessorar a pares, alumnes i professors. Un servei diferencial dedicat a tractar de forma individualitzada les necessitats educatives dels alumnes i atendre a la diversitat de l’alumnat amb la col·laboració de les famílies per aconseguir l’excel·lència educativa de tots i cadascun dels nostres alumnes.
Atenció personalitzada a l’alumnat
L’atenció personalitzada als alumnes és una de les bases del Gabinet Psicopedagògic. El Gabinet realitza un seguiment pròxim i individualitzat i dissenya plans que permeten que cada alumne creixi al seu ritme, amb orientació acadèmica i professional, així com assessorament per planificar el temps adequat i els horaris d’estudi de cada alumne.
En el cas d’alumnes de nova incorporació, el Gabinet Psicopedagògic dóna suport al professorat, les famílies i a l’alumnat. El departament participa en el traspàs d’informació entre tutors i assessora els estudiants durant el seu procés d’acomodació perquè l’adaptació a la nova escola es realitzi de la millor forma possible, sempre amb la consideració del benestar i de les necessitats de l’alumne.
El nostre plantejament
En el nostre col·legi, reconeixem la diversitat dels nostres alumnes i entenem que cadascun té el seu propi ritme i estil d'aprenentatge. És per això que comptem amb un equip psicopedagògic dedicat a proporcionar estratègies i suport per a garantir que tots els estudiants aconsegueixin el seu màxim potencial. Des de la detecció precoç de necessitats específiques fins a la implementació de programes individuals i el suport continu a l'aula, el nostre objectiu és promoure un entorn inclusiu on cada estudiant pugui prosperar.
Suport a les famílies i professors
En el Gabinet de Psicopedagogia de Agora Princess Margaret International School, ens comprometem a brindar una atenció integral als nostres alumnes i les seves famílies. El nostre enfocament no sols se centra en la detecció i intervenció primerenca de dificultats acadèmiques o de comportament, sinó també a fomentar una comunicació oberta i col·laborativa entre totes les parts involucrades. Des de la supervisió del desenvolupament evolutiu dels nens fins a la derivació cap a recursos externs quan sigui necessari, el nostre equip treballa en estreta col·laboració amb les famílies i el personal docent per a garantir el benestar i l'èxit de cada estudiant. Junts, ens esforcem per crear un entorn on tots els nens se sentin secundats, motivats i capacitats per a aconseguir les seves metes educatives i personals.